O Wydawnictwie | wersja beta
Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka
  • promocja

Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka

Liczba stron: 184
Autor: Agnieszka Ogonowska
Dział: Psychologia
Wydawca: Wydawnictwo Edukacyjne
Dostępność: Duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Nasza cena: 30,00 zł
Cena: 32,90 zł 30.00
ilość Ilość
dodaj do przechowalni

Opis

Publikacja nakreśla problem uzależnienia medialnego wśród dzieci i młodzieży, jego uwarunkowania, leczenie oraz profilaktykę i przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych.

Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny – tzn. taki, który okazuje się szkodliwy zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu pozycji oraz dynamiczny rozwój mediów, a tym samym większa liczba badań empirycznych i studiów teoretycznych dotyczących tej problematyki, sprawiły, że drugie wydanie Uzależnień… zostało zaktualizowane o:

  • najnowsze ustalenia,
  • opisy nowoczesnych form profilaktyki i terapii
  • wskazówki bibliograficzne.

Publikacja jest przydatną pomocą dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych.

 

Agnieszka Ogonowska, prof. dr hab. – psycholog i medioznawca; kierownik: Katedry Mediów i Badań Kulturowych w Instytucie Filologii Polskiej na UP im. KEN w Krakowie, Ośrodka Badań nad Mediami UP oraz Zespołu Badań ds. Psychologii Mediów i Edukacji Medialnej w ramach Ośrodka Badań nad Mediami; ekspert komisji sejmowej ds. przeciwdziałania przemocy w mediach (Komisja Stała/Komisja Polityki Społecznej i Rodziny – IV kadencja Sejmu RP); współpracownik Polskiego Komitetu ds. UNESCO. Prowadzi zajęcia naukowe i warsztaty z zakresu: edukacji medialnej, komunikacji społecznej, psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz uzależnień behawioralnych w obszarze mediów. Jest założycielką i redaktorką merytoryczną dwóch serii wydawniczych: „Psychologia Stosowana” oraz „Kultura i Społeczeństwo” w Wydawnictwie Edukacyjnym w Krakowie. Pełni funkcję redaktor naczelnej czasopisma naukowego „Studia de Cultura”.

Publikacja wydana w serii "Psychologia Stosowana".

do góry
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl