O Wydawnictwie | Darmowa dostawa od 200 zł! | wersja beta

Promocje

Rabaty - Mega pakiety - Zestawy prezentowe - Wyprzedaże - Książki uszkodzone - Końcówki nakładów Pokaż wszystko
Wczesna interwencja logopedyczna
Wczesna interwencja logopedyczna
106,00 zł 99,00 zł
Bajki bez końca
Bajki bez końca
19,71 zł 17,90 zł
Karty diagnozy
Karty diagnozy
26,91 zł 23,90 zł
Karty do ćwiczeń posturalnych
Karty do ćwiczeń posturalnych
25,00 zł 23,90 zł
Bing. Nowa kolekcja bajek
Bing. Nowa kolekcja bajek
27,90 zł 26,90 zł

polecane szkolenia

Temat: Rewolucje (nie tylko kuchenne) z afazją – praca z dzieckiem z perspektywy terapeuty i rodzicaData: 17 listopada 2017więcej
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Przygotuj formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Zawrzyj w nim następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wydawnictwo Edukacyjne
ul. Wielkotyrnowska 35
31-326 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. 12 638 00 50), wówczas ustalimy wszystkie szczegóły.

 


 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, przygotuj oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wydawnictwo Edukacyjne
ul. Wielkotyrnowska 35
31-326 Kraków
31-326 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl