O Wydawnictwie | Darmowa dostawa od 200 zł! | wersja beta

Promocje

Rabaty - Mega pakiety - Zestawy prezentowe - Wyprzedaże - Książki uszkodzone - Końcówki nakładów Pokaż wszystko

polecane szkolenia

Temat: Rewolucje (nie tylko kuchenne) z afazją – praca z dzieckiem z perspektywy terapeuty i rodzicaData: 17 listopada 2017więcej
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Przygotuj formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Zawrzyj w nim następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wydawnictwo Edukacyjne
ul. Wielkotyrnowska 35
31-326 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. 12 638 00 50), wówczas ustalimy wszystkie szczegóły.

 


 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, przygotuj oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wydawnictwo Edukacyjne
ul. Wielkotyrnowska 35
31-326 Kraków
31-326 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl