Wydawnictwo Edukacyjne

Koszyk

[ ... ] Pozycji
Zamów
plniem

12. Czy to dziecko się jąka? – Sposoby wspierania dzieci z zaburzeniami płynności mowy

16939395_1302644353135361_6152566613952669233_n

Temat

Czy to dziecko się jąka? – Sposoby wspierania dzieci z zaburzeniami płynności mowy 

Adresat

nauczyciele wychowania przedszkolnego, pedagodzy, terapeuci, inni zainteresowani

Program

i cele

Program szkolenia:

  1. ABC jąkania – wszystko, co nauczyciel przedszkola wiedzieć powinien
  2. Zaburzenia płynności mowy u dzieci w wieku przedszkolnym
  3. Wczesna interwencja, czyli co pomaga najskuteczniej 
  4. Praktyczne wskazówki, jak wspierać dziecko jąkające się na terenie przedszkola
  5. Współpraca z rodzicami kluczem do sukcesu

Cele szkolenia: wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę i podstawowe kompetencje niezbędne do udzielania wsparcia dziecku jąkającemu się i jego rodzicom:

• ocena czynników ryzyka jąkania, 
• dzielenie się z rodzicami podstawową wiedzą na temat jąkania wczesnodziecięcego oraz sposobów wspomagania dziecka z objawami zaburzeń płynności mówienia,
• zasady wspierania dziecka jąkającego się w grupie przedszkolnej. 
Prowadzący

dr Katarzyna Węsierska – logopeda, pedagog, trener emisji głosu, adiunkt w Instytucie Języka Polskiego Uniwersytetu Śląskiego; założyła i prowadzi Centrum Logopedyczne w Katowicach; autorka bądź współautorka licznych publikacji o tematyce logopedycznej, m.in. Opieka logopedyczna w przedszkolu…, Czy moje dziecko się jąka?, Test do badań przesiewowych mowy dzieci w wieku przedszkolnym, DJ – Diagnoza jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym; jej zainteresowania naukowe oraz praktyka logopedyczna koncentrują się na zagadnieniach związanych z zaburzeniami płynności mowy (jąkanie, giełkot); jako pierwszy polski logopeda ukończyła Europejską Kliniczną Specjalizację Zaburzeń Płynności Mowy – ECSF; uczestniczyła także w licznych stażach i szkoleniach, w kraju i za granicą, organizowanych między innymi przez Polskie Towarzystwo Logopedyczne, the Stuttering Foundation (USA), the Royal College of Speech and Language Therapists (UK), w tym wielu formach doskonalenia organizowanych przez the Michael Palin Centre for Stammering Children w Londynie; jest certyfikowaną trenerką tego ośrodka – uzyskała akredytację do szkolenia polskich logopedów w zakresie metody Palin PCI – terapia interakcyjna rodzic–dziecko w jąkaniu u dzieci poniżej lat siedmiu

Ilość godzin

4

Cena

129 zł

Ilość uczestników w grupie

20-25

Zgłoszenia Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. 12 626 08 18