Wydawnictwo Edukacyjne

Koszyk

[ ... ] Pozycji
Zamów
plniem

21. Jak rozpoznać i zdiagnozować specyficzne trudności w uczeniu się? – symptomy i procedury w diagnozie dysleksji rozwojowej

Temat

Jak rozpoznać i zdiagnozować specyficzne trudności w uczeniu się? – symptomy i procedury w diagnozie dysleksji rozwojowej

Adresat
  • nauczyciele (w szczególności nauczania początkowego), pedagodzy szkolni, specjaliści pracujący z dziećmi i młodzieżą
  • rodzice, opiekunowie prawni
Program
  1. Zapoznanie uczestników z symptomami specyficznych trudności w uczeniu u dzieci w różnym wieku i na różnych etapach edukacji szkolnej.
  2. Krótkie przybliżenie aktów prawnych regulujących procedury diagnozy.
  3. Odniesienie do konkretnych procedur postępowania z uczniami, którzy przejawiają symptomy dysleksji rozwojowej.
Cele
  • poszerzenie wiedzy uczestników na temat procedur diagnozy dysleksji rozwojowej
  • nabycie przez uczestników umiejętności rozpoznawania symptomów specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci i młodzieży w różnym wieku
Prowadzący

mgr Michał Kasela – psycholog i trener, zawodowo związany z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 1 w Krakowie, gdzie jest najmłodszym pracownikiem wyróżnionym nagrodą dyrektorską; jego zainteresowania skoncentrowane są wokół tematyki skutecznej komunikacji, motywacji oraz związków ciała i umysłu; absolwent studiów psychologicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych na warszawskim Uniwersytecie SWPS oraz katowickiej szkoły trenerów "Meritum"; prywatnie uwielbia grać na gitarze i spędzać czas z rodziną

Ilość godzin

3

Cena

49 zł

Ilość uczestników w grupie

20-25

Zgłoszenia Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. 12 626 08 18